GOTT NYTT ÅR FÖR SJUTTON

Såhär på nyårsafton, en kväll många längtat till, tänkte jag passa på att snacka lite om bloggen istället för att bara lägga ut låtar.
Häromdagen satt jag och lyssnade på spotify och hörde reklamen för Digster Bubblare som sa att på deras playlist fanns 2011 års stjärskott. Jag brukar inte gilla dessa typer av playlists men jag klickade iaf och jag möttes av det här:
låtarna som har en stjärna har jag lagt upp på bloggen, antingen artisten eller den exakta låten


Sen fortsatte jag kolla även digilistan i p3 och tracks, här får ni se resultatet. Än en gång är det bevisat att vill ni ha koll på den allra senaste musiken är det Current Track ni ska följa

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0