Oskar Linnros - 25



spotify

JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA VÄN, NO DOUBT. REBECKA TOG MED MIG PÅ OSKAR FUCKING LINNROS IGÅR. HADE JAG EN ANING OM ATT DET SKULLE HÄNDA FÖRRÄN HON STEG IN GENOM DÖRREN HEMMA HOS MIG MINUTER INNAN JAG SKULLE TILL LÄKAREN (blev ju inget läkarbesök, dom bara lurades) STOD NÄST LÄNGST FRAM PÅ KONSERTEN. SEN NÄR VI SKULLE ÅKA HEM. SÅ MÄRKER JAG ATT JAG VINKAR PÅ EN KILLE JAG KÄNNER IGEN SOM GÅR MED SITT KILLGÄNG, OCH HAN VINKAR TILLBAKA. MILLISEKUNDER SENARE ÄR MIN PULS UPPE I 500 OCH JAG SKRIKER OCH KAN INTE ANDAS.
VEM VAR KILLEN JAG HÄLSADE PÅ OM INTE OSKAR?!?!?!?!?!??!?!
BARA FÖR JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD SÅ BJUDER JAG PÅ LITE SKRYTBILDER NU
PUSS
(förresten har jag ju självklart hört den är låten live, hiihihihihihihih)
b

Kommentarer
Postat av: Rebecka

ahahaha men baby då, det var la griiiiiiiimt!

2010-08-16 @ 13:53:00
URL: http://bexibox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0