BLOGGPAUS

Kära bloggläsare (alla två typ, haha, nej men runt 100 är ni la)
Jag har inte uppdaterat på ett tag, för jag har inte orkat/brytt mig/haft annat för mig. Den senaste månaden har jag inte orkat uppdaterat bloggen utan känt att jag "måste" för att det ska ju faktiskt vara en per dag.
Antar att det här betyder bloggpaus eller vad man nu ska säga. Får se hur det blir senare, har ju knappt någon ny musik att lägga upp heller och det känns som jag borde satsa mer på skolan nu när jag faktiskt börjat gymnasiet och allt!

Tills dess att vi hörs igen, have fun!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tja

2010-09-19 @ 15:56:49
Postat av: B E X

sv; ja, klockren :)

2010-10-05 @ 08:52:00
URL: http://srebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0