Oskar Linnros - Ack, Sundbyberg



spotify

Han har blivit kallad en wannabe-maggio, lite roligt eftersom det var mycket tack vare honom som Veronica fick sin debut.

Under mitt besök i London bestämde jag mig för att lyssna mycket på musiken som går på topplistorna i Storbritannien. Jag blev lite förvånad vissa gånger faktiskt. Det gick en intervju på tv med våran svenska Erik Hassle och på 4Music's dagliga topplista låg nämligen bland annat Florence and the Machine, 3OH!3 feat. Katy Perry, Owl City, Iyaz, Alicia Keys, Timbaland feat. Katy Perry och Pixie Lott!
Owl City och Florence and the Machine gick det reklam om överallt dessutom; tunnelbanan, tv, busshållplatser.
Tänk att jag kan förutspå hits, ni borde lyssna lite extra på mina tips alltså! ;)


Kommentarer
Postat av: kajsa bengtsson | fotopersonligt

Svar: Nää, inte precis :(

2010-02-20 @ 19:34:03
URL: http://kkajsabengtsson.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L E ♥ F O T O B L O G G

ååh men gud va härligt, hade du det kul i london?



de e bra med mig, ska vara med mina kompisar snart :)

2010-02-21 @ 11:30:32
URL: http://vaniline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0